۹ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

چهارمین جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز

بسم الله الرّحمن الرّحیم
چهارمین جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز
تاریخ 27/06/97
جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت درتاریخ 27/06/97 با تلاوتی چند از آیات قرآن در سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی سلامت انوری درگز با شرکت حداکثر اعضاءتشکیل گردید پس از گزارش کار اعضاء و مدیر اجرایی، مطالب وعملکردها مورد بحث وبررسی قرار گرفت وپیشنهادات ذیل برای پیگیری ارائه شد.
مصوبات جلسه:
1-اختصاص مبلغ چهل میلیون ریال از صندوق مجمع جهت خریدکیت و مواد دستگاه ABJ بیمارستان امام خمینی.
2- تخصیص 20% ازموجودی صندوق جهت کمک به درمان بیماران خاص وصعب العلاج و بیماران نیازمند بستری در بیمارستان.
3-فعال سازی شبکه مجازی.
4-برگزاری مراسم گردهمایی معرفی مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز (پرداخت هزینه مراسم گردهمایی توسط اعضاء مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز).

۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۹:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع خیرین سلامت

سومین جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز

بسم الله الرّحمن الرّحیم
سومین جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز
تاریخ 23/05/97
جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت درتاریخ 23/05/97 با تلاوتی چند از آیات قرآن در سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی سلامت انوری درگز با شرکت حداکثر اعضاءتشکیل گردید پس از گزارش کار اعضاء و مدیر اجرایی، مطالب وعملکردها مورد بحث وبررسی قرار گرفت وپیشنهادات ذیل برای پیگیری ارائه شد.
مصوبات جلسه:
1-اختصاص مبلغ ده میلیون ریال تنخواه
2- ملاقات با امام جمعه
3-تهیه بنر برای نصب در بیمارستان
4-تشکیل گروه فضای مجازی متشکل از اعضاء و اعضاءافتخاری

۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۹:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع خیرین سلامت

دومین جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز

بسم الله الرّحمن الرّحیم
دومین جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز
جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت درتاریخ 30/03/97 با تلاوتی چند از آیات قرآن در سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی سلامت انوری درگز با شرکت حداکثر اعضاءتشکیل گردید پس از گزارش کار اعضاء و مدیر اجرایی، مطالب وعملکردها مورد بحث وبررسی قرار گرفت وپیشنهادات ذیل برای پیگیری ارائه شد.
در ابتدای جلسه آقای دکتر پاریاب نائب رئیس مجمع سخنرانی در قالب خوش آمدگویی به اعضاء و همکاری اعضاء با یکدیگر برای حمایتهای مالی مجمع و همچنین درمورد تعیین محل مجمع ، تهیه بنر های تبلیغاتی و نصب در سطح شهرستان تهیه بنر مربوط به مراسم افتتاحیه تعیین دو شماره حساب برای کمک های مردمی ، دخواست بیلبود تبلیغاتی برای نصب بنر از شهرداری ایراد فرمودند.
در ادامه دکتر تقی زاده ضمن عرض خوشامدگویی به اعضاء مطالب ذیل را ارائه نمودند
اهمیت نهاد های مردمی
ارائه نظرات در نحوه مقدمات جلسه و مدیرت جلسه
الف-دعوت نامه ها ب-چند روز قبل خبر داده شود ج-زمان و مدت جلسه د-مدت زمان انتظار یک ربع(حدنصاب نصف + 1) ذ-هزینه جلسات ر- تعیین محل مجمع
2-افتتاحیه مجمع خیرین
3-پذیرش عضو و اعضاء افتخاری
4-نحوه جذب خیرین
5-چاپ و توزیع تراکت های تبلیغاتی در شهرستان
6-دستگاه کارت خوان بی سیم

۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۹:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع خیرین سلامت

اولین جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز

بسم الله الرّحمن الرّحیم
اولین جلسه هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز
جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت درتاریخ 28/01/97 با تلاوتی چند از آیات قرآن در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان درگز با شرکت حداکثر اعضاءتشکیل گردید.
در ابتدای جلسه رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز جناب آقای فرهادی فرماندار محترم شهرستان درگز ضمن خوشآمدگویی، سخنرانی در مورد مجمع خیرین سلامت و نحوه فعالیت در آن و الگوگیری از سایر مجامع خیرین سلامت ایراد فرمودند و سپس آقای دکتر پاریاب مدیر شبکه بهداشت و درمان و نائب رئیس مجمع نیز ضمن خوشآمدگویی در مورد نحوه تاسیس مجمع خیرین سلامت مطالبی را ایراد فرمودند.در ادامه دکتر تقی زاده مدیر اجرایی مجمع ضمن ابراز خوشحالی از تأسیس مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز اشاره ای هم به نحوه جذب خیرین در عرصه سلامت نمود و اظهار امیدواری کرد برای بیشتر شدن ارتقاءسلامت و امید به زندگی در شهرستان با تلاش اعضاء مجمع خیرین سلامت.
نتیجه اینکه، جلسه اول صرفاًجهت آشنایی اعضاء با یکدیگر و نحوه هماهنگی کارها و عملکردهای هریک از اعضاءدر خصوص فعالیت در مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز می باشد.

۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۹:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع خیرین سلامت

کمک های خیرین


نام ونام خانوادگی/ مبلغ به ریال
آقای حاج رضا راحتی (درگز)/ 5,000,000 ریال
خیرین (درگز)/ 22,030,000 ریال
آقای هادی شعبانپور (درگز)/ 50,000,000 ریال
خانم دکترزهرا مزاری (درگز)/ 10,000,000 ریال
آقای دکتر مهدی شریعت (مشهد)/ 10,000,000 ریال
آقای دکتر مسعود مؤیدی بنان (مشهد)/ 10,000,000 ریال
آقای دکتر عابدین فرزادی پور (شهر صحنه ،استان کرمانشاه)/ 10,000,000 ریال
اهدای خیرین کامپیوتر و پرینتر و نرم افزار حسابرسی مجمع
هزینه های جاری مجمع و هزینه مراسم گردهمایی/ 46,500,000 ریال (از طرف اعضاء مجمع)

خانواده محترم کهنسال / 45,000,000 ریال

آقای احمدعلی ستوده / 2,500,000 ریال.

آقای علی وثوق/ 2,000,000 ریال.

کمک خیر ماهیانه/      1,000,000 ریال به مدت دوسال.

خانواده محترم رضوانی/        40,000,000 ریال.

آقای دکتر ثنایی(از انگلستان) هزینه ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان امام خمینی.

آقای دکتر سیامک صدیقیان   10,000,000      ریال واریز به حساب مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز.

آقای دکتر صالحی   هزینه تجهیزات و تعویض پانسمان یک بیمار به مبلغ    10,000,000 ریال.

آقای دکتر زاهد جهانبخش   ترمیم دندان بیمار بصورت رایگان و مبلغ نقدی  5,000,000 ریال واریز به حساب مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز.

۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۹:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع خیرین سلامت
دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۲۷ ق.ظ مجمع خیرین سلامت
گزارش مراسم گردهمایی معرفی مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز

گزارش مراسم گردهمایی معرفی مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز


مراسم با تلاوتی چند ازآیات قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران درتاریخ 25/07/97 در محل تالار امین با شرکت جمع کثیری از مدعوین محترم تشکیل گردید.
مهندس حاتمیان نماینده درگز در مجلس شورای اسلامی فرمودند : خیریه ها به مردم نیازمند کمک های زیادی نموده اند امیدوارم مجمع خیرین سلامت شهرستان هم در این هدفی که در پیش گرفته اند موفق و مؤید باشند، در ضمن افزودند: برای کمک به رفع نیازهای بیمارستان و تأمین نیازهای دارو و درمانی بیماران نیازمند، از انجام هر کمکی به مجمع خیرین دریغ نخواهد کرد.


فرماندار و رئیس مجمع خیرین شهرستان درگز در گردهمایی معرفی مجمع خیرین سلامت ضمن خوشآمدگویی به مدعوین، با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده جهت کمک به بیمارستان و بیماران نیازمند افزودند: تاکنون تعداد زیادی از خیرین در این رابطه مساعدت کردند وبا خرید امکانات مورد نیاز بیمارستان درگز تلاش های خوبی در امر مشارکت داشته اند ضروری است این گونه خدمت رسانی ها افزایش یابد تا خیرین بیشتری در این زمینه مشارکت نمایند،شما خیرین فریاد رس آلام مردم هستید ویک بیمار علاوه بر اینکه نیازمند کمک معنوی شماست به کمک مالی شما نیز به شدت نیازمند است.فرماندار محترم از مجمع خیرین سلامت خواست به کمک دردمندان بشتابند وهمچنین فرمودند مردم می توانند هزینه های بعضی از سنت های غلط را حذف کنند و آنرا برای نیازمندان هزینه نمایند و این کار می تواند الگوی خوبی برای رفع مشکلات نیازمند باشد و به کمک آنها بشتابید چرا که آنها نیازمند کمک های شما خیرین هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای ایروانی امام جمعه درگز نیز با استناد به آیات قرآنی افزودند: خداوند متعال رزق و روزی در اموال اغنیاء قرار داده واین یک امتحان الهی است و ضروری است برای رفع محرومیت از جامعه همه کمک نمایند و این بالاترین عبادت است وی بر فرهنگ سازی در جامعه در خصوص پرهیز از هزینه های بیهوده برای مجالس ترحیم وغیره افزودند:خیرین به جای اینگونه هزینه کردها سعی کنند سنت های نادرست را کنار بگذارند ودر امور خیریه مشارکت نمایند و برای نجات جان انسان ها تلاش نمایند.
دکتر دانا تقی زاده مدیراجرایی مجمع خیرین سلامت ضمن خوشآمدگویی به مدعوین با ارائه گزارشی از نحوه فعالیت و معرفی مجمع خیرین برای جذب مشارکت های مردمی و رفع نیازهای بیمارستان درگز گفت: مجمع خیرین در تاریخ 12/12/97 تاسیس وبعد از انجام کارهای مقدماتی در تاریخ 15/5/97 افتتاح شده و هدف آن جلب مشارکت های مردمی برای کمک به بیماران صعب العلاج و اقشار کم درامد جامعه که در بیمارستان بستری می شوند و همچنین همیاری در احداث ،تکمیل، ترمیم وتجهیز مراکز بهداشتی و درمانی می باشد درضمن افزودند: یکی از وظایف مجمع خیرین سلامت شناسایی افراد نیازمند در بخش سلامت است و تعدادی هم شناسایی شده اند و برای حمایت از این افراد نیاز به کمک خیرین داریم، همچنین شما مدعوین محترم از معتمدین و افراد تأثیر گذار در شهرستان هستید و ما اعضاء مجمع خیرین سلامت از شما خواهش می کنیم که برای مجمع تبلغی هم داشته باشید. در نهایت از کلیه کسانی که به هر صورت و به هر شکلی در تدارک برگزاری این مراسم مجمع خیرین سلامت را یاری کردند تشکر و قدردانی کردند.

۱۴ آبان ۹۷ ، ۰۹:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع خیرین سلامت

تقدیر و تشکر از خیرین محترم

سلام علیکم

با احترام و عرض ارادت ، کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند بزرگ هرکسی را نصیب نخواهد کرد. شما سروران که با محبت ها وعنایت های خویش در کمک به بیماران ، پیش قدم و در این راستا و با تقبل هزینه هایی مجمع خیرین سلامت درگز را یاری گر بوده اید و هستیددر نزد خداوند تعالی از مقربانید.

برخود فرض دانسته از حسن التفات عمل نیکوی شما عزیزان مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم و از آن کریم دانا و بینا ، خیر دنیا و آخرت شما نیکوکاران ارجمند را مسألت و در روز قیامت ماجور درگاه حضرت احدیّت باشید.

                                                                                               باتقدیم احترام                                                                                                                           دکتر دانا تقی زاده

۱۳ آبان ۹۷ ، ۱۸:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع خیرین سلامت

اطلاعیه

۱۲ آبان ۹۷ ، ۲۱:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع خیرین سلامت

اسامی اعضای هیأت مدیره


1 - آقای محمد حسن فرهادی(فرماندار درگز) / رئیس هیأت مدیره
2 - آقای دکتر خلیل پاریاب(رئیس شبکه بهداشت و درمان) / نایب رئیس هیأت مدیره
3 - آقای محمد علی گلمیمی / عضو هیأت مدیره
4 - آقای ناصر شعبانی / عضو هیأت مدیره
5 - سرکار خانم بهتاج بهبودی / دبیر و عضو هیأت مدیره
6 - آقای هادی شعبانپور / عضو هیأت مدیره
7 - آقای هادی رمضانی / عضو هیأت مدیره
8 - آقای حمید علیپور / عضو هیأت مدیره
9 - آقای سهراب ذوالفقاری / عضو هیأت مدیره
10 - آقای نعمت مردانی / حسابرس و عضو هیأت مدیره
11 - آقای دانا تقی زاده / مدیر عامل و عضو هیأت مدیره
12 - آقای دکتر رضا طاهری / بازرس
13 - آقای مهندس نادر رضوانی / بازرس
14 - سرکار خانم کاظمی / منشی

۰۳ آبان ۹۷ ، ۲۳:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع خیرین سلامت